2012. január 20., péntek

14. fejezet - Érjük el, hogy felfedje a titkát

Meghoztuk a következő fejezetet, jó olvasást! :) Lara és Pinkie


14. fejezet: „Érjük el, hogy felfedje a titkát”

"engem rossz előérzet gyötört"


Louis szemszöge

   A műsor után Simon fejmosása miatt nem tarthattunk bulit, és így végig feszült hangulat volt. Bár igazából megérdemeltük, főleg Harry és Elisa, akiknek sikerült úgy húsz fotós előtt csókolózni.
- Hogy lehetettek ennyire figyelmetlenek? Azért húsz fotóst nem észrevenni – hajtogatta Simon.
- Hát igen, figyelhettetek volna jobban galambocskáim – szúrtam közbe, mire Simon felém fordult.
- Mintha ti pont nem lennétek feltűnőek. Amikor a színpadon voltatok azt hittem élő adásban teperitek le egymást!
- Elisa közelében, ha akartam sem tudtam volna – válaszoltam.
- Most nem ez a lényeg! Hanem, hogy óvatosabbnak kell lennetek! Vagyis Harryéknek már teljesen mindegy. De te Louis vigyázz, Larát élve szétszednék.
- Mi semmit nem fogunk csinálni és eddig is megoldottuk.
- Oké, számítok rád – sóhajtott fel Simon – Most pedig megyek és mindent megpróbálok, hogy holnap ne ti legyetek a címlapon.
- Rendben, akkor azt hiszem mi megkeressük a lányokat – mondta Harry, majd elindult, én pedig mentem volna utána, de eszembe jutott valami, és visszafordultam.
- Várj, Simon … Mit tudsz arról, hogy Larának nem főznek külön kaját, amit ő is ehet?
Simon zavartan félrenézett.
- Már nekem is feltűnt, hogy Lara nagyon lefogyott, de aláírta a szerződést.
- Milyen szerződést?
- Azt, amelyiket te is aláírtál. Vagyis egy olyat. Abban pedig benne volt, hogy minden tulajdonságot és betegséget kihasználhat az X-factor csapata a reklámszerzés érdekében.
Lassan kezdtem felfogni mit is mondott.
- Tehát szándékosan nem etetik, hogy aztán jó sztori legyen, hogy beteg ?! Ezt nem engedheted! Ez … ez… !
- Louis, aláírta, ez ellen nem tudok mit tenni – felelte Simon.
- Lara ezt biztosan nem írta alá!
- De aláírta. Arról sajnos nem tehetek, ha nem olvasta el.
- Gondolom nem az volt éppen a legnagyobb betűs rész.
- Hát... nem éppen.
- Biztos nem tudnánk tenni valamit?
- Azt hiszem, sajnos nem. Csak amit eddig is, külön szerzünk neki kaját.
Lemondóan sóhajtottam, de ez akkor sem maradhat így. Így hát elindultam, hogy a szervezőkkel beszéljek.
- Louis maradj itt, ne csinálj hülyeséget, menj inkább Larához.
- Nem akartam hülyeséget csinálni – válaszoltam neki.
- Remélem is, mert bármikor kitehetnek téged és a fiúkat, sőt a lányokat is, ha most ezt elrontod nekik.
Bólintottam és inkább mentem Larához. Átmentem a lányok szobájába és utána érdeklődtem, de nem volt ott, úgyhogy Lara-felderítő útra indultam a házban. Meg is találtam őt, ott állt a földszinti mosdó ajtaja előtt.
- Sziaaa! – ugrottam lelkesen a nyakába, de ő befogta a számat és suttogva rám szólt.
- Ssssshhhh! Figyelj csak!
- Jó, de mire? – suttogtam vissza neki, mire mutogatott a mosdóra, ahonnan Liam hangja szűrődött ki.
- Igen, tudom. Te is nagyon hiányzol.
- Szerinted kivel beszél? – kérdezte Lara halkan.
- Az anyukájával … ? –próbáltam jobb színben feltüntetni Liamet, még ha tényleg csak az anyukájával beszél is. Sajnos ő ezt azonnal megcáfolta.
- Édesem most mennem kell. Alig várom már, hogy újra lássalak. Hiányzol és hiányzik minden veled töltött pillanat. De tényleg sietek. Szeretlek, csók.
Liam valószínűleg letette a telefont és Larára nézve azonnal tudtam, hogy le akarja támadni. Ezért most én fogtam be a száját és gyorsan messzebb húztam. Elrángattam szegényt a –kivételesen üres- nappaliba. Ott aztán végre elengedtem Larát, ő pedig azonnal beszélni kezdett.
- Ez… ez… ez… Liam most … most…
- Tudom, tudom, de ne mondd el Olivnak, mert ő is teljesen kiakadna, és az most nem lenne jó.
- De hát barátnője van, és kettő! És teljesen jogosan lenne kiakadva! Olivnak tudnia kell ezt!
- Dehogy kell tudnia! Inkább mesélj arról, hogy milyen volt a szerződésed?
- Hosszú … - nézett rám nagy szemekkel Lara – Elisa meg sietett,  így nem volt időm rendesen elolvasni.
- Akkor már értem. Ugyanis abban benne volt, hogy felhasználhatják a betegségedet minden formában. Tehát megtehetik azt is, amit most csinálnak.
- Már úgyse kell sokáig kibírni ezt – sóhajtott fel. Magamhoz húztam és szorosan megöleltem.
- Most inkább koncentráljuk Olivra és Liamre – mondta.
- Inkább koncentráljuk magunkra – mosolyogtam le rá, és hosszan megcsókoltam.

Harry szemszöge

   Elisa az ölemben ült az ágyamon. Végre sikerült kettesben maradnunk, erre mi történik?! Berontott a szobába Lara, utána pedig Louis rohant. Lara levegőért kapkodva meg akart szólalni, de Loui megelőzte.
- Lara! Ne mondd el Elisáéknak, hogy Liam valószínűleg Olivval csalja meg a barátnőjét!
- Miiii? – visított fel Elisa.
- Hoppá! – vigyorgott hülyén Lou – Úgy tűnik én mondtam el.
Lara mérges-viccesen nézett rá. Nekem pedig leesett, hogy mit is mondott az előbb.
- Liamnek barátnője van és közben Olivval … ? – kérdeztem. Lara bólintott.
- Tud élni – vigyorodtam el. Sajnos úgy tűnik se Lara, se Elisa nem ezt a választ akarta hallani – Nekünk is ki kéne próbálni.
- Te azt nem szeretnéd – nézett rám gyilkos szemmel Elisa.
- Jó, jó csak vicceltem! – védekeztem azonnal.
- Nagyon remélem – közölte megint Elisa.
- Nyugi – pusziltam bele a nyakába, mire ő összehúzta magát.
- Csikis – kuncogott fel aranyosan.
- Remek, ha ezen túl vagyunk, akkor megbeszélhetjük, hogy szóljuk-e Olivnak – rángatott vissza minket Lara a beszélgetésbe.
- Hát persze, hogy megmondjuk neki – mondta Elisa.
- Szerintem nem biztos, hogy kéne – szólt közbe Loui.
- Miért nem?
- Mert ez az ő dolga. Majd biztosan elrendezi valahogy – vonogatta a vállát Lou.
- De nem hagyhatjuk, hogy ezt csinálja Olivval!
- Na jó – gondolkozott el Lara – Akkor legyen az, hogy érjük el valahogy, hogy felfedje a titkát.
- Oké – értett egyet Elisa. Így lelkes tervezgetésbe kezdtek, hogyan buktassák le Liamet. Én viszont nem akartam részt venni ebben, így lementem a nappaliba.
Mire visszamentem feloszlott a cselszövő társaság, és Louissal el tudtunk menni aludni.
   A héten általában elkerültem őket, hogy véletlenül se legyen közöm a dolgokhoz. Ám ez hármójuk közül senkinek nem tetszett. Elisa rendkívül gonoszan nézett rám, szerinte velük kellett volna tartanom. De szerintem ez Liam dolga, majd megoldja ő. Jó, talán nem a legtisztességesebb dolog két lánnyal járni egyszerre, de akkor is! Nekünk mi közünk van hozzá? Egész héten ezt magyaráztam a többieknek, de akkor is dühösen néztek rám.
   Vasárnap a műsor után robbant ki a balhé. Mindenhol. Már a házban voltunk a sikeres továbbjutások után, mikor Oliv kiabálását hallottam. Nos, lehet, hogy Liam mellett állok, de a fejleményekre azért kíváncsi voltam, így lementem a nappaliba. A szoba közepén állt Liam lehajtott fejjel és Oliv előtte állva kiabált vele. A többiek pedig körbeállták őket.
Elisa és Lara is győzelemittas arccal tekintett Liamre, Louis pedig próbált eltűnni.
- Gratulálok – léptem oda a lányokhoz – Sikeresen tönkretettétek Liamet!
- Kissé eltúlzod Harry! – szólalt meg Lara, mielőtt Elisa megszólalhatott volna.
- Nem hinném, gondolom így Liam rendkívül aktívan részt tud majd venni a produkciónkban.
- Te most komolyan még mindig az ő oldalán állsz? – nézett rám Elisa.
- Igen, mert akkor sem kellett volna beleszólnotok!
- Neki meg nem kellett volna egyszerre két lányt szédítenie!
- De ez akkor sem a mi dolgunk, hanem az övék! Nem kellett volna beleszólnotok!
- Hát persze! – mondta Elisa, majd elviharzott. Remek, most megint engem utál! És ez szörnyű!

x

   Elisa egy hétig nem szólt hozzám megint. Elegen van ebből, hogy mindig én szívok. Lara és Louis bezzeg tök jól el volt. Liamről a hétvégére eltűnt a figyelem és ránk irányult a rivaldafény. Elisa lépten-nyomon belém kötött és ez másoknak is feltűnt.
- Egyszer az újságok címlapján lesztek ezzel a hol együtt vagytok, hol utáljátok egymást dologgal – mondta Lara.
- Bár már így is ott vagytok – szólt közbe Loui.
- Megjelentették? – akadtam ki – Komolyan megjelent a kép?
- Hát igen, a húgom azóta utál – vigyorgott Lou.
- De az a baj, hogy Elisa is utál – mondtam. Erre Lara kinyitotta a száját, valamit mondani akart még, de olyan gonoszan néztem rá, hogy inkább nem mondott semmit, hanem gyorsan arrébb mentek. A lányok léptek fel hamarabb, és igaz, hogy Elisával nem voltunk túl jóban, de azért izgultam értük. Aranyosak voltak Vanessa Caltorn dalával az A Thousand Miles-zal. Rossz volt, hogy hiába indultam Elisa felé, ő rám se hederített. A hangulat se volt jó a színpad mögött és engem rossz előérzet gyötört. Mikor végre mi következtünk még idegesebb lettem, de a számot jól megcsináltuk. Már a lányok második dalánál tartott a műsor, de a rossz érzésem még mindig nem múlt el. De nem volt sok időm gondolkozni, hamarosan megint nekünk kellett színpadra lépnünk. A dal jól sikerült, legalábbis mi úgy éreztük. Telt az idő, és egyszer csak ott voltunk a színpadon. A legjobb négy produkció. Összekapaszkodtunk a fiúkkal, Loui pedig Lara kezét is fogta. A fejük felett Elisára néztem. A tekintetünk találkozott. Nem tudtam pontosan eldönteni, hogy mire is gondolhat, de éreztem, hogy nem lesz egyszerű mire megint beszél majd velem. De most mással kellett foglalkozni. Már csak hárman álltunk a színpadon és vagy a lányoknak, vagy nekünk már biztos, hogy párbajozni kell. De ami ezután történt, nem fogtam fel. Nem mondtak minket, és a lányokat se. Majd végre eljutott a tudatomig a műsorvezető hangja:
- Ma este tehát párbajozik a L.O.V.E. és a One Direction!
Döbbenten álltunk ott. Louis arca dermedt volt és görcsösen szorította Lara ujjait. Elisára néztem. Nem bírtam gondolkozni vagy akár csak megszólalni. Ugyan azt láttam az arcán amit én is éreztem: ez lehetetlen lesz!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett..:DD uhuu..:S már én is éreztem hogy ennek is eljön az ideje amikor irtátok hogy Harrynek rossz az előérzete..:S
    Siessetek:D

    VálaszTörlés
  2. jesszusom.:s ez durva lesz.://
    következő rész kb mikorra? :) xx

    VálaszTörlés