2011. november 23., szerda

5. fejezet: Tudod mit? Fogadjunk!

Nos. Megjött az 5. fejezet! :) Aminek még a címe megbeszélés alatt van, tehát az csak utólag lesz, addig is csak olvassátok! :) Kellemes olvasást! Lara és Pinkie :)

5. fejezet: Tudod mit? Fogadjunk!


"a hatalmas bőrönd, amit maga után húzott"


Lara szemszöge

Egész nap csomagoltunk, ami abból állt, hogy az egész ház tele volt ruhákkal. Elisával egymás szobájába rohangáltunk, és pólókat, szoknyákat, nadrágokat cserélgettünk.
Most pedig a csomagokon ülve beszélgettünk. Hát valahogy be kell férnie a cuccoknak!
- Szóval a fiúk is bejutottak? – kérdezte Elisa.
- Igen, ők is! – nyögtem és végre sikerült behúznom a bőröndömet. – Louis írt még tegnap este.
- Akkor az már biztos, hogy érdekes lesz a következő fél év. Érdekes, de vicces lesz. – és már ő is mosolygott. Úgy látszik beletörődött.
- Az biztos, hogy nem fogunk unatkozni.
Hirtelen dudaszó hallatszott. Elisa még egy hatalmas nyögéssel sikeresen összehúzta a táskáját. Majd mindketten elég nehézkesen elindultunk lefele. Gyors búcsút váltottunk a szüleinkkel, és már mentünk is a hatalmas busz fel.
Felmásztunk a buszra, és azonnal hangzavar töri ki. Olyan jó érzés volt! Mindenki annyira örült nekünk! A busz végében pedig ott integetett Toriék mellett Louis és Harry és a többi srác. Hátramásztunk és a visító fiúk bebizonyították, hogy valóban eseménydús napjaink lesznek.

×

Elisa arcát jó volt figyelni, amikor a házban elmondták nekünk, hogy egy emeleten leszünk a fiúkkal, és a fürdőszoba is közös lesz. Először teljesen ledöbbent, majd a mondat végére sikerült valami mosolyszerűt produkálnia.
- Oh, hát az nagyon jó lesz – dörzsölte össze kezeit Louis. Teljesen egyetértek vele. Jó is lesz, és érdekes. Óvatosan kell majd közlekedni.
- De mind az öt srác egy szobában? – kérdeztem Simontól. – Nem túl jó ötlet ez. Elég kupis szoba lesz.
- Majd ti segítetek rendben tartani – vigyorgott Harry.
- Kizárt! – közölte azonnal Elisa. – Bőven elég, hogy Lara kupiját kell majd legalább az átlátható káosz szintjére hozni.
- Mi az, hogy az én kupimat? Én a rend mintaképe vagyok!
- Azért ne túlozzunk, örüljünk, ha nem fogunk belefulladni a ruhákba.
- Mennyi ruhát hoztatok? – kérdezte Louis, mire Elisa elvigyorodott.
- Egy normális lány ruhatárának a kétszeresét.
- Nahát! Én is! – lelkesedett Louis. Liam pedig erre felnyögött.
- Ne! Komolyan? – a srác elég megrökönyödve nézte csapattársát.
És Louis vigyora, valamint a hatalmas bőrönd, amit maga után húzott, nagyon is arra utalt, hogy de, Louis valóban rengeteg ruhával érkezett.
- Ez majdnem nagyobb, mint a két lányé!
- Dehogyis! – mondta Louis. – Ez biztosan nagyobb!
Végül hanyagoltuk a témát, és inkább a beköltözéssel foglalkozunk, ami elég lassan ment, főleg, hogy Louis percenként rohangált be hozzánk, és mutogatta a pólóitól kezdve az összes ruhadarabját. Nagyon kis édes volt!
- Nem szeretem az unalmas alsókat – közölte nagy komolyan egy piros alsóval a kezében, amin rendkívül aranyos zöld színű répák voltak.
- Ez egy remek hír. Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem – mondtam neki, miközben könnyeimet törölgettem.
- Igen, valóban remek, de mi lenne, ha a saját szobátokban maradnál, mondjuk öt percig? – kérdezte kissé mérgesen Tori.
- Ne bántasd már szegényt. Hadd maradjon! Gondolj bele kik vannak a másik szobában – mondta Elisa. Majd legnagyobb bánatára betoppant Harry is hozzánk.
- Liammal kitaláltuk, hogy este bulizni kéne – mondta, és leült az egyik ágyra. – Remélhetőleg addig Louis megtalálja a megfelelő ruhát.
- Ádám-kosztüm, emberek!
- Azért inkább vegyél magadra valamit – szólt az éppen belépő Simon. – De tényleg, ma pihenjetek sokat, mert holnap kezdődik a gyakorlás.
- De egy picit se lazíthatunk? – nézett mentorunkra nagy szemekkel Harry. Elisa pedig őt nézte úgy, amiről csak én tudtam, hogy mit is jelent nála igazából.
- Hát…, de akkor holnap végetek lesz.
- Vállaljuk! – mondta Louis, Harry pedig hevesen bólogatott mellette.
- Oké, de ne legyen rátok panasz! – adta meg az engedélyt Simon, amit Harry és Louis visítva fogadott, bár inkább az utóbbinak volt nagyobb a hangja.

×

Elisa szemszöge

Na, jó. El kell ismernem, hogy jó volt ez az esti összejövetel. Még Harry se idegesített. Sőt! Azt hittem, hogy ott fog őrültködni Louissal, de nem. Egészen visszafogta magát, és most itt ül mellettem az ágyamon.
- Szóval miért Toriékkal jelentkeztetek? Annyira nem látszik, hogy olyan hű de nagyon jóba vagytok.
- Oliv az osztálytársunk és nagyon jóba lettünk vele, főleg inkább Lara. Aztán Tori meg valahogy hozzánk csapódott.
- És tényleg együtt volt Louissal? Olyan hihetetlen. Nem tudom elképzelni.
- Igen, elég nehéz. Tori nem épp a legvidámabb ember. De hozzá lehet szokni. Akkor még nem ismertük őt, amikor Louissal együtt volt.
Pillanatnyi csönd állt be, és mindketten elmélyülten néztük Louist, aki láthatóan életcélul tűzte ki, hogy halálra csikizze Larát. Élvezet volt őket figyelni.
- Viszont Larát nagyon is el tudom képzelni Louissal, hogy összejön az X-factor alatt – jelentette ki Harry.
- Dehogyis! Szerintem csak utána jönnek össze!
- Tudod mit? Fogadjunk! – vágta rá, s láttam az arcán, hogy élvezi a helyzetet. Én pedig gyönyörű szép szemeibe mélyedve, igent mondtam.
- De mi lesz a tét? – kérdeztem tőle.
- Ha te veszítesz, megcsókolhatlak, ha viszont én veszítek…
- Ha te veszítesz, végigrohansz meztelenül… hm, a házon – fejeztem be a mondatát. Harry elvigyorodott
- Oké! – nyújtotta a kezét. Belenéztem a szemébe, és kezet fogtam vele. Olyan puha, és olyan nagy volt a keze! De gyorsan el is engedtem, mielőtt észreveszi, hogy mennyire jóóó volt megérinteni.
Szerencsére Louisék közeledtek felénk. Louis arrébb tuszkolta Harryt, így helyet csinált magának, és Larát az ölébe ültette. Így már négyen szorongtunk a pici ágyon, és saját megítélésem szerint túlságosan feszélyezetté vált a helyzet, főleg, hogy így bepréselődtem Harry és a fal közé.
- Kicsit szűkös a hely, nem gondoljátok? – kérdeztem tőlük.
- Szerintem nem, én így élvezem – felelte Louis, miközben Lara haját söpörgette arrébb az arcából. – Hogy neked mennyi hajad van!
- Te most eszed a hajam?
- Neem, csak megkóstoltam – felelte Louis, majd kitalálta mivel szórakoztatja magát. Lara hátára irkált az ujjaival, amit a tesómnak ki kellett volna találni. Ám az ötödik ki nem talált szó után, elkezdte őrületesen csikizni Larát. A vége pedig az lett, hogy egy hatalmas kupacban feküdtünk az ágyon! És én voltam legalul, és nagyon nem segített, hogy felülről Harry mellkasa nyomódott az enyémnek. Közben fent Louis és Lara nyugodtan beszélgettek.
- Tudod, egészen élvezném a helyzetet, ha Harry nem morogna alattam – panaszolta Louis.
- Nekem nagyon jó így – közölte Lara, aki valóban kényelmesen ülhetett Louis hasán.
Én pedig nagy nehezen kijutottam Harry iszonyatosan jó illatú mellkasa alól, és így felborult mindenki más is. Majd rendkívül kedvesen elküldtem a fiúkat aludni a saját szobájukba, hogy holnap ne legyenek hullák. Utána pedig Larával egyetemben dőltünk az ágyunkba, majd Tori és Oliv is ágyba bújt, és mindannyian mosolyogva aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok:D:D
    Nagyon nagyon nagyon tetszett:D
    Én Harrynek szurkolok:D:D
    Siessetek*-*

    VálaszTörlés
  2. Mi is neki szurkolunk :DD
    Lesz hamarosan következő :)

    VálaszTörlés