2011. november 12., szombat

3. fejezet - Moves Like Jagger

3. fejezet: Moves Like Jagger

"moves like Jagger"
(Katt rá)



Elisa szemszöge

Alapvetően tetszett a dolog, hogy egy másik csapattal dolgozunk együtt. De amikor közölték, hogy azokkal a fiúkkal kell jó pofiznunk, és egy épkézláb dalt összehoznunk… na, akkor kiakadtam. Pláne akkor, amikor azt mondták, hogy a Moves Like Jagger-t kell énekelni. Hogy fogjuk azt felosztani kilenc ember között?! Ráadásul, ahogy néztem, drága húgomnak eszébe se jut érdemben bármit hozzátenni a dologhoz. Csak Louis-val van elfoglalva, én meg küszködhetek azzal a Harry-vel. Olyan idegesítő, ahogy rám néz azzal a nagy zöld szemeivel és… és… és ezért annyira haragszom rá. Nem foglalkozhatok vele, muszáj a versenyre koncentrálnom. Nem engedhetek neki, elvégre ő is csak egy vetélytárs.
- Figyeljetek rám, légy szíves! El kéne kezdenünk dolgozni.
- Jaj, Elisa! Maradj már! Még rengeteg időnk – mondta Harry.
- Rengeteg idő?! Rengeteg idő?! Hat óránk van összerakni azt a nyomorult számot!
- Tényleg? – döbbent meg a srác.
- Igen, tényleg. Szóval nagyon jó lenne, ha felállnátok és elkezdenétek azt csinálni, amit mondok – mindenki készségesen felállt, még a zöldszemű is, bár ő méltatlankodva megszólalt:
- És miért kéne azt csinálnunk, amit te mondasz?
- Azért – néztem mélyen a szemeibe – mert bármennyire is nem tetszik, de együtt kell dolgoznunk.
- Na, jó. De nekünk is kell, hogy beleszólásunk legyen. Pontosan azért, mert együtt kell dolgoznunk.
- Oké. – sóhajtottam fel – Akkor osszuk fel a dalt. – a szövegre néztem és felolvastam az első két sort.


„Just shoot for the stars
If it feels right”

„Célozd meg a csillagokat
Ha jól esik”


A többiekre néztem: - Na, ki szeretné ezt énekelni? Én a következő kettőt szeretném.


And aim for my heart
If you feel like”

„Aztán a szívemet
Ha azt akarod”
– olvastam fel.


- Akkor vállalom az elsőt – jelentette ki Harry. Mire Lara is megszólalt:
- Csodás, akkor a maradék kettő is a tiétek. Együtt remek hangotok lesz. A következő kettő ez enyém, és az azutánit valakivel együtt kéne énekelnem.

You wanted control
So we waited
I put on a show
Now we're naked

Irányítani akartál
Úgyhogy vártunk
Bemutattam egy kis showt
Most azt csinálom


- Vállalkozik valaki? – kérdezte, mire Louis lelkesen mellém ugrált. Na, itt mi lesz?
- Én! Én! – kiabálta mindannyiunk fülébe. Lara pedig rámosolygott.
- Akkor ez a miénk lesz. Tiéd az a sor, hogy:

You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a shit

Azt mondtad, hogy én még gyerek vagyok
Az egóm nagy
Le se szarom


- És a vége ismét együtt. Jó lesz így? – kérdezte a többiek felé fordulva, akik hevesen bólogattak.
- Viszont a refrént mindannyian együtt – jegyezte meg Liam. Olivia pedig közbevágott:
- Akármilyen hülyén hangzik, de vannak fiúk és lányok, és a szövegben van egy olyan rész, amit szerintem egy-egy párnak külön kéne énekelnie.
- Melyik rész az? – kérdeztem, miközben a dalszöveges lapot fürkésztem.

Look into my eyes and I'll own you

Csak nézz a szemembe és az enyém leszel


– olvasta fel Oliv.

Erre én felhördültem. Francba a szemekkel! A barátnőm folytatta:
- És akkor énekelhetne egyet Lara meg Louis, és ti ketten – mutatott rám és Harryre.
- Ez így jó. Nekem tetszik – mondta Liam, s rámosolygott Olivia-ra.
- Jó, inkább haladjunk a következő versszakra. Első sor? – szólaltam meg, s olvastam is.

Baby it's hard
When it feels like you're broken and scarred

Bébi nehéz,
Amikor úgy érzed, törött és sebhelyes vagy


- Ez Zayn-nek tökéletes, nem? – ajánlotta Lara. – Mert akkor ez a rész lehetne Zayn-é és Torié. A következő meg a fiúké. Például Liam két sor, Niall két sor, majd négy Harry-é és Louisé.

So get in the car
We can ride it
Wherever you want
Get inside it
And you want to steer
But I'm shifting gear
I'll take it from here
And it goes like this

Tehát ülj be az autódba
Elkocsikázhatunk,
Ahová csak akarsz
Kerülj beljebb
És te szeretnél vezetni
De én váltok sebességet
Innen át fogom venni
És ez így megy

Osztozkodtunk, próbálgattunk, és bár Harryvel sose voltunk egy véleményen, azért be kellett látnom, hogy egészen élveztem a közös munkát.


Lara szemszöge

Nagyon izgultam, ahogy közeledett a színpadra lépésünk. A többiek is izgultak. Ez nagyon látszott, bár mindenkin máshogy jött ki. Zayn a fülhallgatójába temetkezett és elmélyült valami zenében. Liam a mobilján játszott. Harry és Louis pedig… hát ők hozták a formájukat és hiperaktívkodtak. Tori és Oliv pedig azt csinálták, amiben ők ketten együtt a legjobbak: veszekedtek. Én pedig Elisa mellett ültem.
- Lara, tetszik neked Louis, igaz? – kérdezte tőlem a nővérem.
- Igen. Bár nem ismerem, de megnevetett és tudod, hogy az milyen sokat jelent nem.
Elisa bólintott.
- Persze, tudom. De azért, ha úgy alakul, hogy mindannyian bejutunk, akkor arra kell kérjelek, hogy ne járj vele.
- Miért? Azért, mert te nem vagy képes magadnak bevallani, hogy Harry álmaid pasija, én nem lehetek boldog? – kezdett felidegesíteni. Utálom, hogy Elisa olyan más, mint én.
- Harry egyáltalán nem tartozik ide. Nem magam miatt mondom, hanem azért, mert téged akarlak megvédeni. Ha egy ilyen sztorit megszimatol a sajtó, szét fognak szedni titeket. Egyébként meg Harry kicsit sem az esetem. – Elgondolkozva néztem a testvéremre.
- Azt hiszem értem. – majd vigyorogva hozzátettem. – De ne is próbáld tagadni, ismerlek annyira, hogy tudom, tetszik neked Harry.
Elisa felsóhajtott.
- Tudod, nagyon helyes fiú, de ezzel szemben halálra idegesít! Fogalmam sincs, mit gondoljak róla.
Ekkor bejött a terembe egy szekuritis.
- One Direction és L.O.V.E. gyertek, ti jöttök.
- One Direction? – néztem az oda érkező fiúkra.
- Egy álom, egy banda… Egy Irány – felelte Liam.
- Hú, milyen költőiek vagytok. De tetszik – mosolyogtam rá.
Amikor felmentünk a színpadra Simon fellelkesült.
- Sziasztok! Hajrá, sok sikert srácok!
Egymásra néztünk, és Harry elkezdett énekelni. Nagyon élveztem ezt az előadást. Végig mosolyogtam, és egyszerűen jó volt a fiúkkal énekelni. Főleg, amikor Louis-val énekeltük együtt az utolsó refrént.

Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me 'til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger

Fogj meg a nyelveddel
És tudni fogom,
Addig csókolj, amíg részeg vagy
És meg fogom mutatni

Az összes Jagger mozdulatot
Olyanok a mozdulataim, mint Jaggernek
Olyanok a mozdulataim, mint Jaggernek

Meg sem kell próbálnom irányítani téged
Csak, nézz a szemembe és az enyém leszel

Ezekkel a Jagger féle mozdulatokkal
Olyanok a mozdulataim, mint Jaggernek
Olyanok a mozdulataim, mint Jaggernek


Befejeztük. Úgy éreztem sikerülhet. Összegyűltünk a színpad közepén, és így kilencen egész nagy tömeget alkottunk ott. Egyszerre szorítottam Elisa és Louis kezét, mögöttem pedig Harry állt (jó magas, bőven átlátott a fejem fölött).  A mentorok halkan beszélgettek, majd Louis Walsh fejtette ki a véleményét először.
- Elég jól összeraktátok – kezdte, én pedig megszorítva Elisa kezét rámosolyogtam. – Kifejezetten tetszett.
Cheryl átvette tőle a szót.
- Mindkét csapat tagjainak jutott szerep, és remekül felosztottátok. Meglepően jól működtök együtt – mondta mosolyogva. Éreztem, hogy Elisa a körmeit a kézfejembe mélyeszti. - Tehát úgy döntöttünk – folytatta Cheryl -, hogy mindkét csapat folytathatja a versenyt.
Először mind a kilencen ledermedve álltunk, majd Louis torkából feltört az első visítás szerű örömhang, és mindannyian egymás nyakába borultunk. A zsűri mosolyogva figyeltminket. Mi pedig örültünk, hogy meg tudtuk közösen csinálni a dalt, és hogy sikeresen tovább is jutottunk vele.

2 megjegyzés:

  1. Ez vicces:)
    Harry mellé egy szolid csaj?:D
    Sziasztok:)
    Érdekes felosztás,főleg,hogy Harry idegesíti szegényt:D
    Nagyon tetszett:)
    Várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  2. Örülünk ha tetszik :)
    Hamarosan lesz folytatás :)

    VálaszTörlés